Financieel beheer

Van het (tijdig) innen van de huren tot het opzetten van een financiële administratie: het financieel beheer van uw vastgoed is complex en tijdrovend. Solide [ vastgoedbeheer ontzorgt u volledig door – naast het commercieel, administratief en technisch beheer – ook het financieel beheer uit handen te nemen. Uw voordeel? Tijdsbesparing, gemak en inzicht.

Inzicht & expertise

Door de jarenlange ervaring in de vastgoed- en beheerbranche weten onze specialisten exact wat er allemaal komt kijken bij het financieel beheer van een vastgoedobject. U kunt erop vertrouwen dat de financiële aspecten van de verhuur op een gedegen en betrouwbare manier worden uitgevoerd. Bovendien maken we gebruik van een slim en innovatief vastgoedbeheerpakket, waardoor u te allen tijde de actuele status van uw financiële administratie kunt inzien in uw eigen online omgeving. Uw gehele financiële administratie is op één centrale plek geregeld en bovendien kunnen wij u voorzien van uitgebreide financiële rapportages.

Financieel beheer van Solide [ vastgoedbeheer omvat de volgende aspecten:

  • opzetten van een financiële administratie die voldoet aan alle wet- en regelgeving
  • incasseren van de huren en servicekosten
  • tegengaan van wanbetalingen en – indien nodig – begeleiden van incassotrajecten
  • verrekenen van nota’s voor reparaties en onderhoud
  • huurverhogingen doorvoeren en administratief verwerken
  • afhandelen van de waarborgsom en bankgarantie
  • opstellen van financiële rapportages
  • adviseren van u als vastgoedeigenaar

Advies

U wilt uw vastgoed optimaal laten renderen. Op het moment dat u het financieel beheer uitbesteed aan Solide [ vastgoedbeheer, stellen wij financiële rapportages voor u op, gebaseerd op de meest recente gegevens. Op die manier kunnen wij u adviseren over bijvoorbeeld de toekomst van uw vastgoed, maar ook over de belastingvoordelen die u kunt behalen.