Eén centrale plek voor contact & contract
Goed administratief beheer is mensenwerk en communicatie is de sleutel naar een goede relatie tussen vastgoedbeheerder en huurder. Er is ons veel aan gelegen om ervoor te zorgen dat de huurder de huurperiode start met een grote lach en dat we – als de huur is opgezegd – met een warme handdruk afscheid kunnen nemen.
Geautomatiseerd en persoonlijk
Om de communicatie op een goede manier te stroomlijnen, maken we gebruik van een innovatief softwarepakket. Zo beheren en bewaren we de administratie van uw vastgoedobject – van contract tot contact – op één centrale plek.
Wat u van ons mag verwachten
Het administratief beheerpakket van Solide [ vastgoedbeheer bestaat uit:
- afspraken vastleggen in en afsluiten van contracten met huurders
- verzorgen van de sleuteloverdracht
- onderhouden van contact met huurders gedurende de gehele contractperiode
- incasseren en registreren van betaalde huren
- doorvoeren van huurindexaties
- verzorgen van opleverinspecties
- controleren van inkomende en uitgaande geldstromen, WOZ-aanslagen, lopende verzekeringen, servicekosten en overige contractuele afspraken
- volgen van wet- en regelgeving omtrent huur en verhuur en u op de hoogte houden van de belangrijkste aspecten
- opmaken van inspectie- en opleverrapporten
- afsluiten en controleren van contracten met leveranciers